برگزاری جلسه کمیسیون رسیدگی به شکایات بدوی، تجدیدنظر و کمیته فنی دفاتر با هدف ارتقای کیفیت خدمات و انضباط اداری

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: در راستای نظارت مستمر بر عملکرد دفاتر و بررسی دقیق شکایات و پرونده‌های ارجاعی، جلسات کمیسیون رسیدگی به شکایات بدوی و تجدیدنظر و کمیته فنی دفاتر برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا، مسعود فرخی گفت: در اجرای دستورالعمل‌های نظارتی و به منظور صیانت از حقوق مراجعان و ارتقای سطح خدمات، روز گذشته تعداد ۲ پرونده تجدیدنظر، یک مورد بدوی و یک مورد کمیته فنی دفاتر در جلسه کمیسیون رسیدگی به شکایات برگزار شد. 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: در این جلسه، پرونده‌های مربوط به عملکرد دفاتر، بررسی شکایات و پیشنهادهای اصلاحی در حوزه فعالیت‌های مرتبط مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت و مقرر شد دفاتر دارای نواقص احتمالی ضمن رفع موارد اعلامی، گزارش اقدامات اصلاحی خود را در موعد مقرر ارائه کنند.

او با تأکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات اداری از سوی دفاتر، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه، ایجاد انضباط سازمانی، افزایش رضایتمندی مراجعان و تقویت اعتماد عمومی نسبت به عملکرد دستگاه است.

فرخی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون‌ها با دقت و رویکردی کارشناسی به بررسی موضوعات پرداختند و نتایج حاصل از تصمیمات اتخاذشده، نقش مؤثری در بهبود روند نظارتی و اجرایی دفاتر خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1404082001411
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha